19 kwietnia 2012

Czarna maXi!

58 komentarzy:
 
Nareszcie znalazłam czas, żeby zrobić outfit, już mi tego bardzo brakowało :)
Jak widzicie małe zmiany u mnie, a mianowicie byłam u fryzjera na odbarwieniu włosów. Swoja drogą polecam ten sposób 'rozjaśniania'. Kupiłam saszetkę 'Efasor' Loreal'a za 10 zł w hurtowni i poszłam do fryzjera. Ściągnęło mi to ładnie kolor i nałożyłyśmy rudy taki jak chciałam. Niestety musi minąć trochę czasu, aż włosy będą jednolitego koloru. 

Wyszło mi teraz farbowanie w domu ;)

Rudego jeszcze nie miałam, a warto spróbować wszystkiego. Czuję się dobrze, jeszcze trochę muszę się do niego przyzwyczaić, ale czuję, że z takim kolorem nie ginę w tłumie. W końcu zrobiłam coś co mnie wyróżnia :)

Wracając do outfitu. Znalazłam w szafie mamy spódnicę, której nie nosi i pozwoliłam sobie ją spakować do walizki hihi. Miałam właściwie zamiar kupić sobie taką, ale nie znalazłam do tej pory żadnej 'porządnej' ceny :)
Ogólnie to zestaw bardzo, bardzo prosty. Podstawowe kolory czyli biel i czerń i na to jeansowa kurteczka, która kiedyś była do kolan i została skrócona :)









Spódnica - MARKS&SPENCER || Bluzka - INTERNACIONALE || Kurtka - NN || Buty - CZAS NA BUTY || Bransoleta - ZIELONY KOT




58 komentarzy:

  1. Najpiękniej Ci właśnie w takich włosach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakiej farby użyłaś? ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. masz naprawde genialny styl! mnie się bardziej podobałaś w poprzednich włoskach ale ładnemu we wszystkim ładnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Sa takie osoby, którym ładnie jest w każdym kolorze włosów. Ja niestety nie miałam rozjaśnionych przez fryzjera bo bałam sie ze bede miała potem siano na glowie:/ ale farbuje lorealem mango nr chyba 74 i nie sa tak intensywne jak twoje ale moze doprowadze je do takiego kolorou bo jest fajny:) aczkolwiek tez wydaje mi sie ze ciemny kolor pasuje ci do oczy i jestes bardziej wyrazista

      Usuń
  4. pięknie wyglądasz:)
    ślicznie Ci w nowym kolorze włosów:)

    Zapraszam na nowy post:)
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ci w tym kolorze i róż na policzkach idealnie z nimi współgra, co to za kolorek? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaj dziewczyno dodawaj więcej postów, bo Cię uwielbiam!
    adriana ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aleś Ty piękna! Cudowny nowy kolor włosów! wow!<3
    Obserwuję od razu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjnie wyglądasz w nowym kolorze!!!

    PS. Jakim aparatem robisz zdjęcia? Jaki model?

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne! Wszystko :) Jednak najbardziej przyciągające uwagę w tej stylizacji są ...Twoje włosy! Śliczny, energetyczny kolor.
    M.<3

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie wyglądasz;0 kurtka jest boska;)

    OdpowiedzUsuń
  11. o kurczę jaka marchewka! świetnie ci w tym kolorze:) nawet fajnie, że włosy nie są jednolitego koloru- bardzo mi się podoba ten efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie Ci w takim kolorze, ale masz tak wyrazistą urodę, że moim zdaniem najbardziej pasuje Tobie ciemny brąz :) ale wiadomo, wszystkiego trzeba spróbować!
    Zestaw prosty, ale dzięki jeansowej kurteczce wygląda oryginalnie. Cudne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. moim zdaniem świetnie Ci w tym kolorze! a spódnica, kurczę też taką chcę;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz! Niby prosty, ale bardzo ciekawy set!

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz cudownie! :) a co do włosów, wolę Cię w brązie!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobrze ci w tym kolorze! Mocny, wyrazisty kolor ci sluzy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeeej nie mogę się napatrzeć ! :-) Genialna zmiana kolorku, czasem warto zaryzykować a Tobie to ryzyko się opłaciło :) cała stylizacja rewelacyjnie dobrana, a makijaż doskonale podkreśla Twoje kości policzkowe :) Tak trzymać ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz ślicznie!

    Zakochałam się w kolorze Twoich włosów!

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie wyglądasz :) pasuje Ci rudy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super Julka:) a kolor wlosow masakra ! :)):*

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wyglądasz w tym kolorze, zmiana na wielkiego +.
    A co do stylizacji za wyjątkiem spódnicy(nigdy nie lubiłam długości maxi i chyba już się do nich nie przekonam) wszystko bardzo mi się podoba, katanka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowny kolorek na włosach. bardzo Ci w nim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. o proszę jakie zmiany! na wielki plus :)
    bardzo ładnie Ci w nim, ale wydaję mi się że jeszcze bardziej wyrazisty lepiej by Ci pasował :)
    jeszcze kilka razy i się wyrównają i będzie pięknie :)
    piękna ta spódnica świetnie ją zestawiłaś !!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie Ci w tym kolorze :) co do spódniczki, to nie jestem przekonana, ale na Tobie całkiem ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow ! wyglądasz genialnie :)
    Co kilka dni na twoim blogu pojawiają się coraz to bardziej piękniejsze stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. w ciemniejszych włosach było Ci dużo lepiej :)

    zapraszam na mojego bloga:
    verde-scuro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. jak już będzie jednolity kolor to będzie mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale zmiana :) Ale super teraz wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny kolor :D i spódnica super

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny ten nowy kolorek! :) ładnemu we wszystkim ładnie :)
    cudowna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  31. rewelacyjnie Ci pasuje w tym kolor:)outfit bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowny zestaw - zainspirował mnie! już od dawna szukam jeansowej koszuli :) muszę wreszcze taką kupić. z moją asymetryczną czarną spódnicą wyglądałaby super:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam.
    Masz świetne wyczucie stylu, gratuluję :)
    Jednak mam pewne ale co do tematu włosów - piszesz, że "niestety musi minąć trochę czasu, aż włosy będą jednolitego koloru" - z czym, jako osoba co nieco znająca się na rzeczy, zupełnie się nie zgadzam To nie kwestia czasu, a dobrego fryzjera i odpowiedniej analizy, wyboru preparatu i sposobu nałożenia go na włosy są drogą do sukcesu. Domowe sposoby nie dadzą takiego efektu, jaki może uzyskać DOBRY (!) fryzjer. Cała szczęście, że Twoja uroda i włosy potrafią wiele znieść, dając ciągle zadowalający efekt. Mimo wszystko proponuje odrobinę przystopować ze zmianami, zanim włosy powiedzą dość :) (dekoloryzacja to jeden z najbardziej inwazyjnych zabiegów!).
    Pozdrawiam gorąco.
    S.

    OdpowiedzUsuń
  34. zrób wpis na temat kosmetykow . Jaki podklad ,puder itd jak wyglada Twoj makijaż podtstawowy;-) wejdz na formsringa

    OdpowiedzUsuń
  35. Z taką urodą nie ma obawy, że zginiesz w tłumie, bo jesteś śliczna :) Co do koloru włosów uważam, że lepiej Ci w ciemnym brązie. Tak w ogóle masz fajny styl i miło się na Ciebie patrzy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Super stylizacja taka na luzie bardzo takie lubię, a Ty świetnie wyglądasz w tym kolorze ożywia twarz i jesteś bardziej wyrazista :)

    OdpowiedzUsuń
  37. pięknie Ci w tych włosach! zawsze chciałam właśnie taki kolor zrobić, ale nie pasowałby mi niestety. choć pewnie kiedyś zrobię żeby się utwierdzić:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz świetny kolor włosów:) Świetna stylizacja :) Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  39. Super, i te buty <3 Uwielbiam spódnice maxi :)

    Zapraszam do mnie
    http://sunflowers-in-winter.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny zestaw. Włosy na zdjęciu mają piękny kolor :)

    Pozdrawiam,
    EP

    OdpowiedzUsuń
  41. uwielbiam te buciki, super bransoleta

    OdpowiedzUsuń
  42. Oj męczysz te swoje włosy:) Szczerze mówiąc Twoja uroda wyróżnia cię z tłumu niezależnie od koloru Twoich włosów:) Na Twoim miejscu postawiłabym bradziej na naturalność bo w brązie było Ci super:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękność z Ciebie!:) Co masz wytatuowane na dekolcie? Jeśli możesz to odpisz u mnie na blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo rażący ten kolor - lepiej Ci w ciemniejszym

    OdpowiedzUsuń
  45. ślicznie Ci w tych włosach a do tego taa kita, genialnie ;*

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin