17 maja 2013

Calm outfit.

22 komentarze:
 
Dzisiaj mam dla Was zaległy post, zaległy, ponieważ zastanawiałam się czy go w ogóle dodać.. Nawet teraz pisząc go nie jestem do końca przekonana co do niego ;D Wydaje mi się być trochę ponury.. Chyba jaki nastrój w ten dzień taki ubiór.. 
Pewnie zdążycie zauważyć, że mam inne włosy niż na poprzednich zdjęciach. A to sprawka clipsów. Od czasu do czasu je zakładam, bo w dłuższych włosach czuję się zupełnie inaczej, o wiele lepiej. Nie jestem przekonana do moich krótkich. Sama nie wiem, mówią że źle nie jest, ale ja się po prostu nie czuję.
No dobrze, pomarudziłam, teraz czas na zdjęcia.
Dodatkowo wklejam parę nowych prac pazurków :)







Kurtka - GOODLOOKIN || Spodnie - BERSHKA || Torebka - HANDBAGHEAVEN







22 komentarze:

  1. świetna torebka <33 paznokcie są super <3

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się ten zestaw bardzo podoba :) przepiękna torebka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka jest świetna. Można wiedzieć w jakiej cenie ją kupiłaś? :)
    A tak na marginesie to mam pytanie czy te wszystkie pazurki to są Twoje paznokcie czy jakiejś innej kobiety?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam dokładnie ceny, ale coś koło 100-120 zł :) A paznokcie są wszystkie moje :)

      Usuń
  4. BARDZO FAJNE KOTURENKA:)
    A WZORKI NA PAZNOKCIACH REWELACJA;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cokolwiek na sobie masz, czy masz dlugie czy krotkie wlosy - zawsze wygladasz olsniewajaco <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mogę, przypominasz mi Marcelę z Top Model! :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Paznokcie bomba!
    A Tobie ładnie i w krótszej i w dłużej wersji:)
    Post wcale nie jest ponury, bardzo ładnie wyszłaś taka uśmiechnięta.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie widać tej bluzki wystające troszkę spod marynarki. Wydaje się być b.ładna - wiosenna :) Całość też b.fajnie
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś bardzo piękną osobą :) /K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo optymistyczne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz!:)
    A paznokcie świetne, sama także zajmuję się zakładaniem żeli no i muszę przyznać ,że masz ogromny talent:* :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana jesteś taka urocza,że cokolwiek na siebie włożysz wyglądasz świetnie!:)
    Fajne pazury,mieszkam w Poznaniu może się przejde do Ciebie hehe :)
    Buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny zestaw i praktyczny. Super, że pokazujesz takie codzienne stylizacje i nie robisz z siebie przebierańca. Jak dla mnie blog bardzo inspirujący właśnie dlatego ,że ubierasz się klasycznie a jednocześnie ciekawie;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki jest adres salonu w którym pracujesz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Salon Goddess

      https://www.facebook.com/Goddess.Twoj.Salon.Urody?ref=ts&fref=ts

      Usuń
  15. te pierwsze sliczne, czerwone takie chce :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello! This is kind of off topic but I need some guidance from an established blog.
    Is it difficult to set up your own blog? I'm not very techincal but I can figure
    things out pretty fast. I'm thinking about creating my own but I'm
    not sure where to start. Do you have any points or suggestions?
    With thanks

    Also visit my blog post - cheap head gasket repair

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin