13 lutego 2014

Uniwersalny

30 komentarzy:
 
Hej Kochane :) Dzisiaj pościak na szybko! Zaraz uciekam do pracy, a nie mogę Was zaniedbywać ;) 
Chyba już wszystkich przyzwyczaiłam, że nie przesadzam z kolorami. Tak też jest i dzisiaj. Połączenie bieli z czernią sprawdza się przy wielu okazjach. Śmiało mogę ubrać się tak na spacer z Mateuszem czy idąc do pracy. Do tego wszystkiego kopertówka i delikatna biżuteria w odcieniach złota i mięty :)

Wiosna tuż tuż to i na pazurkach ten motyw pojawia się częściej. Moje już widziałyście wcześniej, ale kolejne nowości pokażę już niedługo na fan page'u JULIA NESSA STYLIZACJA PAZNOKCI 

Marynarka - PRIMARK 
Naszyjnik -  FASHION LAND
Spódniczka - FASHION LAND 
Buty - ZBYCH
Kopertówka - SUPER DODATKI 


30 komentarzy:

  1. Masz rację, że to świetna, delikatna stylizacja na praktycznie każdą okazję. Zmienisz buty i możesz iść nawet na rodzinną imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ja lubię takie uniwersalne zestawy :) Paznokcie mega :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski zestaw! Swietna spodniczka. Rozswietlila cala stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacja! uniwersalizm i ponadczasowość górą

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wygladasz, spodniczka wyglada nieziemsko. ja osobiscie bym ubrała wysokie buty ale co kto lubi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat byliśmy na spacerze więc postawiłam na wygodę ;)

      Usuń
    2. Nie za zimno?

      Usuń
    3. W ten weekend było 10 stoponi w Poznaniu ;)

      Usuń
  6. Świetny zestaw. Biel i czerń to zdecydowanie moje ulubione połączenie kolorystyczne. Jest klasyczne i zawsze się sprawdza. Ty wyglądasz rewelacyjnie, a spódnica jest cudowna ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie klasyczne połączenia, jestem bardzo na tak :)))
    XX

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też zmieniłabym buty, bardzo ładna spódniczka, reszta świetnie współgra. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna spódniczka, mam pytanie, materiał rozciąga się w pasie? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam dokładnie taką samą spódniczkę na stronie podanej nad zdjęciami - FASHION LAND i moja zdecydowanie się rozciąga :/

      Usuń
  10. Sliczna! Pochwal nam sie jaki masz dzwonek w telefonie i jakiej muzyki sluchasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam jednego gatunku muzycznego którego slucham. Wszystkiego po trochu. Aktualnie mój dzwonek to Imagine Dragons - Radioactive :)

      Usuń
  11. Julka jaki masz rozmiar tej spodnicy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz, wszystko mi sie bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna marynarka. Masz bardzo ładne włosy tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia, bardzo profesjonalnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki masz rozmiar spódniczki?

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię połączenie czerni i bieli! i twoje makijaże ;) ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajna stylizacja,podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześlicznie ♥♥

    buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin