6 lutego 2014

Yellow, white and black

34 komentarze:
 
Hej Kochane! :)
Całe szczęście zima na chwilę odeszła, a przywitało nas słońce ;) Na termometrach mamy niekiedy nawet 10 stopni i mam nadzieję, że ta już zostanie!! :) 
Tym razem mieliśmy trochę inny pomysł na stylizację. Stwierdziłam, że mogłabym pokazać się w takich rzeczach w jakie ubierze mnie Mateusz. Miał do dyspozycji cała moją szafę, a ja nie ingerowałam w to co chciał żebym założy na siebie. Co do outfitu raczej prostota połączona z elegancją, nic przekombinowanego. Całość utrzymana w trzech kolorach żółtym, białym i czarnym.

W wolnej chwili zapraszam do subskrypcji ;)
FACEBOOK JULIA NESSA

Marynarka - PERSUNMALL
Koszula - PRIMARK
Spodnie - PRIMARK
Buty - SHOELOOK

34 komentarze:

  1. swietne zdjecia :) bardzo fajny zestaw :))

    OdpowiedzUsuń
  2. You look stunning! I like those boots and the jacket so much! :D

    http://thesparklingarrow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No to masz wlasnego styliste:) ladnie wygladasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie i marynarka super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ŚWIETNY ZESTAW, SPODNIE REWELACJA, TAK SAMO JAK I ŻAKIET :)

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę świetnie wyglądasz :) Musze przyznać że Mateusz ma dobry gust

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie świetne! Pikowane, I lajk :p Torba dość nietypowa, ale za to ciekawa i oryginalna :) Żakiecik daje życia całej stylizacji :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mateusz ma świetny gust ! wyglądasz rewelacyjnie ;) i zazdroszczę Ci tych spodni ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. super spodnie, wręcz genialne!

    OdpowiedzUsuń
  10. mega wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  11. Julcia Mati swietnie dobrał całość

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie swietne spodnie i torba!

    zapraszam do mnie:
    flawlessflames.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne spodnie! podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. GENIALNA stylizacja! A torebka jest cudowna! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. skad spodnie i marynarka?
    bosko wygladasz! i sliczne wlosy!!

    OdpowiedzUsuń
  16. genialnie to wszystko zestawiłaś!

    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Wystarczy przeczytac posta i na koncu wszystko jest napisane:)

    OdpowiedzUsuń
  18. BOSKO :) pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja naprawdę super :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym żeby mój facet miał taki gust:)

    OdpowiedzUsuń
  21. super zestaw, koszula z Primarku super, ostatnio na zakupach była tam moja siostra - ja też muszę koniecznie pojechać na łowy ;) pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaka ślicznaa :) super butki! ładnie schudłaś widzę!
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. to są już Twoje naturalne włoski? czy dalej doczepiasz?

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam podobną marynarkę z ZARY. Fajny zestaw :-)

    www.japoneczkagirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Julka jakich obiektywów używacie?

    OdpowiedzUsuń
  27. There are no guarantees that the results you receive are the results you envisioned for
    yourself. You should approach a doctor, if after removal of skin tags, bleeding continues.
    I bought the extra strength version because I wanted to
    get rid of my skin tags fast.

    Also visit my web-site - skin tags causes ()

    OdpowiedzUsuń
  28. spoko, ale prawie wszedzie masz te samoe spodnie...

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin