22 marca 2014

Heart!

46 komentarzy:
 
Dzisiaj przygotowaliśmy dla Was post w formie trochę innej niż zwykle. Postanowiliśmy zrobić kilka zdjęć pozowanych w pięknej malinowej sukience od BONJOUR AND KISS. Lato powoli już do Nas wraca tak jak moda na sukienki!! Ja już nie mogę się doczekać kiedy swoją pokaże w letniej stylizacji na ulicach Poznania ;) Ta sukienka uwiodła mnie swoim wyglądem, przede wszystkich warto zwrócić uwagę na serduszko, które jest umiejscowione na dekolcie. Uważam, że może sprawdzić się w wielu sytuacjach. Jest elegancka, ale także idealna na spacer czy wyjście do kina!

Miłego weekendu Kochane!!! <3
 
Sukienka - BONJOUR AND KISS

46 komentarzy:

  1. wyglądasz zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna sukienka!! droga była?

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne są te zdjęcia:)
    Zazdroszczę Ci takiej pracy,zawsze marzyłam mieć swój salon i być stylistką paznokci :) Mam ukończonych kilka kursów w tym kierunku i pracowałam jakiś czas w tym zawodzie ale niestety po czasie zachorowałam i nie wolno mi pracować przy chemikaliach :(
    Super że tak świetnie Ci się układa:) Życzę Ci dalszych sukcesów i tych zawodowych i prywatnych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Piękna sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko slicznie :) super lakiery!

    www.dariannaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko slicznie :) super lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz prześlicznie, sukienka jest cudowna, ktrój i kolor rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega zdjęcia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój chłopak robił jakieś kursy z fotografii?

    OdpowiedzUsuń
  11. Julka dasz wiecej stylizacji z twoimi cudnymi maxami ? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na pewno się one pojawią jeszcze na blogu :)

      Usuń
  12. Jestes bardzo fotogeniczna ;) zawsze wygladasz cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz! Bardzo ładnie Ci w tym żywym kolorze
    Pozdrawiam, Patricia

    OdpowiedzUsuń
  14. czy te lakiery można normalnie nabyć w sklepie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak można je zamówić normalnie w sklepie :)

      Usuń
  15. wrócisz jeszcze kiedyś do rudego? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie nie planuję, ale kobieta zmienna jest :D

      Usuń
  16. paznokcie robisz sobie sama?

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę Ci powiedzieć, że Twój blog ewoluował. Twój styl również. Nabrał klasy, jest o wiele bardziej elegancki :) Kiedyś chyba Twoje rzeczy nie były super jakości, tak przynajmniej wyglądają pierwsze posty. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że warto mieć kilka porządniejszych rzeczy niż całą masę do jednego prania

      Usuń
    2. Dokladnie, zgadzam sie z Julka :)

      Usuń
  18. Gdzie jest źródło Twojej pasji? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źródłem mojej pasji jest Mateusz, wzajemnie się nakręcamy do pracy

      Usuń
    2. chodziło mi bardziej o to, dlaczego akurat kosmetologia.. :) zobaczyłaś kiedyś ładnie pomalowane paznokcie u mamy i poczułaś powołanie czy jak to było :) ?

      Usuń
    3. chyba nie wiesz czym jest kosmetologia i jej pochodne. Kosmetologia to nie kosmetyczka i tylko paznokcie ;)

      Usuń
    4. to był przykład, nie musisz się obruszać. chodzę do kosmetyczki, wiec wiem czym się zajmuje. skoro nie masz zamiaru odpowiadać na pytania to nie odpowiadaj, ale teksty w stylu "gówno wiesz" sobie odpuść.

      Usuń
    5. Nie napisałam, że nic nie wiesz. Ja idę w innym kierunku podologicznym (choroby stóp itp) Poszłam na to bo jest deficyt ludzi, którzy się tym zajmują. Wiele osób myli kosmetologów z osobą, która jest tylko po kursie. Myślałam, że próbujesz mnie w ten sposób obrazić. Jeśli poczułaś się urażona to przepraszam ;)

      Usuń
    6. absolutnie nie zamierzałam Cię obrazić :) kurs nie robi z człowieka specjalisty, ja to odróżniam akurat.
      to co Cię zaczarowało w kosmetologii, co sprawiło, że się w to wciągnęłaś?

      Usuń
    7. każdy ma swoją dziedzinę,w której czuje się najlepiej. U mnie to kosmetologia, od zawsze lubiłam dbać zarówno o swój jak i innych wygląd. A studia i praca utwierdziły mnie w tym, ze dobrze wybrałam.

      Usuń
  19. Śliczna jak zawwsze : ) Extra sukienka : ) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  20. kusząco :) czerwony kolor pasuje każdej kobiecie ;)

    czad! :>

    OdpowiedzUsuń
  21. prześlicznie wyglądasz;)) jakoś tak bardziej niż zazwyczaj jeszcze promieniejesz;) a w czerwieni Ci bardzo do twarzy !:) buziaki i zapraszam do siebie ;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Inspirujesz swą kobiecością! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. obserwuje na gfc(969) jako in &out blog licze na rewanz :*
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wyglądasz:) o jak bardzo chciałabym mieć taką kolekcję lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Julka! promieniejesz coraz bardziej :-)
    A.C.

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin