14 czerwca 2014

Maxi Dress & Rose

45 komentarzy:
 
Wczoraj dostaliśmy mega ciekawego maila z ofertami na wakacje!! Wszystko wskazywało, że wyjedziemy do Sopotu w środę. Jednak w piątek zmieniliśmy zdanie widząc ofert wakacyjne! Wybraliśmy wycieczkę last minute na Kretę. Dzisiaj w nocy mamy wylot i już nie możemy się doczekać <3 Jeśli chcecie być z Nami na bieżąco to zapraszam do subskrypcji kanału instagramowego.

 Ostatnio pytałam się Was, gdzie mogę znaleźć sukienkę maxi bo jestem w nich zakochana!!?? No i się udało!! :) Stylizacja prosta, elegancka. Śmiało mogłabym ją ubrać wychodząc na stary rynek, aby zjeść wieczorem kolacje. Tym razem torebkę zastąpiłam róża, która chyba najlepiej odnalazła się w całym outficie ;)  
Sukienka - METKA 

45 komentarzy:

  1. Na jak długo lecicie? <3 Bawcie się dobrze! Ale powiem Ci, że jestem zaskoczona takim "nagłym" wypadem Twoim. Co np. z klientkami które miałaś na ten czas umówione? Zazdroszczę Krety totalnie, sama w tym roku planowałam Kretę ale ostatecznie zdecydowałam się na Tunezję, a dopiero za rok Kreta :) Szukałam w cenie do 2500-3000 zł na osobę i na dwa tygodnie. A Kreta ma dwa tyg jest droższa a niestety w tym roku opcja last minute w moim przypadku odpada (a szkoda bo wtedy jest szansa w tej cenie na 2 tygodnie polecieć). Bawcie się dobrze kochana<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My lecimy na pełne 7 dni. Za osobę wyszło Nam 1000zl, all inclusive także nie ma co narzekać ;) miałam zaplanowany urlop od poniedziałku do końca miesiąca wiec nie było problemu ;)

      Usuń
  2. Ojej, naprawdę urocza sukienka :) Miłego wyjazdu! Pozdrawiam

    ebu-eba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka cudo, a róża dodaje wiele uroku i elegancji :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. a co wtedy robicie z kotkami? :) stylizacja super na 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest piekna, tylko kolor zdecydowanie nie pasuje do Twojej jasnej karnacji.

    Udanych wakacji :)) tylko pozazdroscic :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne! Moge wiedziec jakiej henny uzywasz i ile ja trzymasz?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiem jakiej jest firmy ;) a trzymam ją długo ponieważ moja skóra słabo ją przyjmuje. Przeważnie kolo 30min ;)

      Usuń
  7. Fajny tatuaż ;)
    A oferta na Kretę skąd?

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś obrzydliwie piękna:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Romantycznie i elegancko :) piękna sukienka i dobrze, że nie jest do samej ziemi, wygląda przez to inaczej niż wszystkie maxi 👍

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojj zazdroszczę takiego wyjazdu :) Ja się szykuje do Jastrzębiej Góry ;) A wyglądasz cudnie, sukienka jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja mam pytanie odnośnie Twojego napisu na obojczyku :) Jaka jest to czcionka ? ;) I jakie ma wymiary ten napis ? ;) Z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie pamiętam już takich szczegółów ;)

      Usuń
  12. ale pięknie! bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, piękna, piękna!

    OdpowiedzUsuń
  14. http://instagram.com/p/o25vmoQrer/ Standardowo zaglądnęłam na Twój instagram i chętnie się dowiem cóż to za piękna bluzeczka ze zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  15. udanego wyjazdu no i pięknie wyglądasz! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie Wam się udało:) my z chłopakiem planujemy wyjazd na przelomie lipca i sierpnia i mamy nadzieję, że też trafimy na taką okazję :) stylizacja jak zwykle cudowna:) miłych i udanych wakacji <3 Pozdrawiam Ewka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Omg. Idealnie! Piękne włosy, paznokcie, sukienka! Wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna sesja i sukienka boska ,


    a mam takie pytanie jaki kolor rózy poleciłabys do tej sukieneczki ?
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1424669247798412&set=pb.1403087633289907.-2207520000.1402826878.&type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
  19. prześliczny klimat zdjęć! wyglądasz mega!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeju ale prześliczna ta sukienka :_

    OdpowiedzUsuń
  21. http://instagram.com/p/pPhxiVwrUi/ czyżby zrobili błąd w twoim nazwisku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jest błąd, ale nie było konieczności poprawienia ;)

      Usuń
  22. Skąd ten piękny zegareczek ;>?

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy jeśli przyjdę do Twojego salonu tez zrobisz mi takie piękne brwi???? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy jesli przyjdę do Twojego salonu też zrobisz mi takie piękne brwi??? :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowna Julka :)

    z racji tego,że jesteś na wakacjach i było pakowanko, to może zrobisz post właśnie o tym jakie ciuchy i kosmetyki zabrałaś ze sobą:) zaczyna się okres wyjazdów i chyba każda z nas ma z tym problem:) a Ty masz już to za sobą :) myślę,że bardzo by nam to pomogło :). Co o tym myślisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic specjalnego nie wzięłam ze sobą, prócz całej szafy i łazienki haha :D

      Usuń
    2. no właśnie cała szafa i łazienka ?:D czyli było tego mnóstwo :)
      powiedz proszę co wzięłaś :P

      Usuń
  26. Podziwiam Was oboje - zawsze macie wspaniałe pomysły na zdjęcia! :) Przepiękne i klimatyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Julka, nasza Ty piękna <3 Mogę zapytać ile ważysz? Marzy mi się twoja figura <3

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin